Gyakran ismételt kérdések.


Miért csak hétfőtől péntekig lehet csokrot küldeni?

Kezdő vállalkozásként a hétvégék és az ünnepnapok a szabadnapjaink. Ilyenkor az idő nagy részét a családdal töltjük, illetve a következő heti flowerMe tennivalókat tervezgetjük. Reméljük, hogy a közeljövőben a vállalkozás növekedése lehetővé teszi a hétvégi ajándékozást is. Ennek ellenére megfelelő tervezés mellett kivételt tudunk tenni ez alól.

Kiválogathatom én a csokorba kerülő virágokat?

Az egyszerűség kedvéért és a szezonális virágok felhasználásáért tett erőfeszítéseink, illetve a pazarlás elkerülése érdekében korlátoztuk a választékot, melyet hetente frissítünk. Nézd meg e heti flowerMe kínálatunkat itt! Választhatsz méretet és szállítási gyakoriságot is.

A csokrok nem mindig egyeznek meg a weboldalon láthatóval. Miért van ez?

Törekszünk a bemutatott design megtartására, de esetekben fenntartjuk a változtatás lehetőségét, amennyiben az adott virág nem felel meg az elvárt minőségnek. Ettől függetlenül a csokor tónusát és értékét mindig megőrizzük.

Leadhatok egyedi rendelést? (pl. 31 szál vörös rózsa)

Igen, bármilyen egyedi kívánságodat a flowerme@flowerme.hu e-mail címen várjuk vagy a +36304857769-es telefonszámon délelőtt 9 és délután 3 között. Egyedi rendelés aznapi kiszállítására azonban nincs lehetőség.

Mi a szállítás módja?

A flowerMe kiszállítása környezetbarát, amennyire csak lehetséges: a csokrokat mi vagy egy gondos futár kézbesíti kerékpáron vagy alkalom adtán gyalog.

Mikor érkezik meg a küldemény a címzetthez?

A díjmentes kiszállítás fenntartásához nélkülözhetetlen, hogy a szállítási útvonalakat a helyszínekhez optimalizáljuk. Emiatt pontos érkezési időpontot nem tudunk adni.

Hova szállít virágot a flowerMe?

Budapest belső kerületeibe szállítunk, pontosan a következőkbe: I, II., V., VI., VII., VIII., IX., XI., XII. és XIII. A részletes térképért kattints! A későbbiekben tervezzük a szállítási terület bővítését.

Mi az aznapi kézbesítés megrendelésének határideje?

Aznapi szállítás esetén a rendeléseket délig várjuk, hétfőtől péntekig (ünnepnapok kivételével).

 

Előfizetés

Mi az a virágelőfizetés?

Szeretnénk, ha az emberek gyakrabban gyönyörködnének a virágokban. A flowerMe előfizetőjeként heti, kétheti vagy havi rendszerességgel kaphatsz vagy küldhetsz virágot. Ne aggódj a kötöttség miatt, az előfizetést bármikor lemondhatod!

Változtathatom alkalmanként a címzetteket?

Igen. Az előfizetés rugalmas, úgyhogy igényeid szerint variálhatod. Azonban kérjük, a változásokat e-mailben jelezd 2 nappal a szállítást megelőzően.

Van lehetőség egyedi előfizetésre?

Igen. Bármilyen termékre és előfizetésre van mód. Az egyeztetésért vedd fel velünk a kapcsolatot az Elérhetőségeink oldalon.

Nem találtad meg a választ, amit kerestél?

Semmi gond. Várjuk további kérdéseidet, meglátásaidat vagy javaslataidat az Elérhetőségeink oldalon.